Yeni Haberler
recent

E-Okul Veli Bilgilendirme Sistemi Giriş


E-Okul Veli Bilgilendirme Sistemi İçin Tıklayın

E-Okul Veli Bilgilendirme Sistemi Nedir?

E-Okul Veli Bilgilendirme Sistemi, ilkokul, ortaokul ve lise okuyan öğrencilerin Sınav Bilgileri ve Öğrenci Bilgilerini; öğrenci ve velilerin gerek ders notu gerek ders programı gibi bilgilerden haberdar olması için Milli Eğitim Bakanlığı (Meb) tarafından oluşturulmuş, güçlü ve güvenilir alt yapıya sahip devlet sitesidir.

E-Okul Veli Bilgilendirme Sistemi Giriş

E-Okul Veli Sistemine Giriş için aşağıda sizler için gerekli adımları detaylı olarak anlattık. Aşağıdaki adımları doğru bir şekilde uyguladığınız taktirde siteye sorunsuz şekilde giriş yapabileceksiniz.

E-Okul Veli Bilgilendirme Sistemi Giriş


Adım 1- Öncelikle öğrencinin TC Kimlik numarasını resimde 1 numaralı gösterilen alana giriniz.
TC Kimlik No Sorgulama için Tıklayınız.
Adım 2- Öğrenci okul numarasını 2 numaralı gösterilen alana giriniz.
Adım 3- Üç numaralı alana sol taraftaki dört haneli rakam yada harfleri giriniz.
Adım 4- Giriş için “Giriş” butonuna tıklayıp girişinizi yapabilirsiniz.

Sık Sorulan Sorular

1- “Girdiğiniz bilgilere ait öğrenci bulunamadı.” Hatası Alıyorum
Bu hatayı alma sebebiniz girdiğiniz üç bilgiden birinin hatalı olmasından ötürüdür. Üç bilgiyi de tekrardan kontrol ederek dikkatli bir şekilde giriş yapmayı deneyin. Eğer girdiğiniz üç bilgiden de kesinlikle eminseniz okul müdürünüze ya da rehber öğretmeninize danışınız.
2- “Resimdeki Rakamlar” Görüntülenmiyor
Resimdeki rakamların görüntülenmemesi sistemdeki hatadan dolayı olabilir. Bunun için başka bir bilgisayardan giriş yapmayı veya birkaç saat sonra giriş yapmayı deneyin; eğer yine olmazsa E-Okul‘un bazı dönemlerde okul sonlarına doğru “Resimdeki Rakamları” kaldırdığı bilinmektedir.

Unknown

Unknown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.