Yeni Haberler
recent

Metin2 En İyi Karakter Hangisidir ?

Merahaba arkadaşlar bugün sizlere metin2 oyununda hangi karakterin hangi yönü iyidir gibisinden açıklamalarda bulunucam.

Savaşçı
metin2-savaşçı-bedensel-

Savaşçı güçlü bir karakterdir , nerdese oyunun %40'ı savaşçı karakterini seçmektedir.Ben şahsen 6 yıldır metin2 oynuyorum nerdeyse hep savaşçı kullandım. Savaşçı karakterinde bedensel eğiitimi öneriyorum. Çünkü savaşçı hem düelloya hemde kasılmaya meğilli bir karakterdir.Eğer savaşçıda zihinseli seçersek sadece kasılmaya faydası olacaktır çünkü zihinsel ölmeyi geciktirir , bedensel zihinsele göre çabuk öldür ama hem hızlı vurur hemde saldırı değeri yüksektir. Bu yüzden benim için metin2 de en güçlü ve her bakımdan en iyi karakter Savaşçı - Bedenlsel ' dir.

Sura 

sura-metin2-karabüyü

Oyunun en güçlü karakteri diyebiliriz fakat sadece düelloda :) Suralar zor kasılan karakterlerdir. Diğer karakterlere göre düelloda güçlüdür fakat surayı kasmak çok zordur. Karabüyü eğitimini alırsak favori gücümüz ateş hayaletidir. Ateş hayaleti düelloda düşmana büyük hasarlar vererek düşmanı çabuk yenmenizi sağlayacaktır fakat slotlarda pek işe yaramaz çünkü bir slot grubunu 3 adet canavar sayacak olursak ateş hayaleti birine saldırıyor onun için sura karakterini tavsiye etmiyorum.


Şaman

şaman-metin2-ejderha gücü-

Ah bu şamanlarr :))) Şamanlar büyücü karakterlerdir. Yardımcıda diyebiliriz , bunların görevi diğer karakterlere ekstra bir güç sağlamaktır.Şamanın favori gücü ise ejderha gücüdür. Eğer şaman bir karakteriniz var ise 50 levele kadar vadiye gidin sizi orada boş bırakmazlar siz onları kutsarsınız onlarda sizi kasar. Ama bu karakterden beklentiniz olmasın itemleriniz çok çok iyi olmazsa ne kasılabilirsiniz nede düelloda rakibinizi yeneilirsiniz.

Ninja 

ninja-metin2-yakın dövüş-

Ninjalar çevik karakterlerdir. Bu karakterler yayda kullanabiliyor. Yay ile uzaktaki canavarları üzerinize çekip onları öldürebilirsiniz.
Yakın dövüş eğitimi size hem düelloda hemde kasılmada yardımcı olur. Uzak dövüş eğitimide aynıdır , hem kasılmalık hemde düelloda işinize yarar. Ninja üzerinde yapılacak pek yorum yok. Ama ille bi eğitim öner derseniz yakın dövüş eğitimini önerebilirim.
Unknown

Unknown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.