Yeni Haberler
recent

USB Belleğimizi Ram Yapma

usb-flash bellek-depolama-disk-
Merhaba arkadaşlar, bugün arkadaşım Hale Nur ile konuşurken (USB) Flash belleğimizi ram yapmaının bir yolu olup, olmadığını merak ettik. İnternet'te bir araştırma yaptık ve bir yöntemini bulduk. Bu yöntemin yavaş bilgisayarı olan arkadaşlar için çok etkisi olacağına eminim, çünkü; %80 oranında artış görünüyor.

Bu sistem aslında Windows'un yıllardır bize sunduğu bir özellik, ancak pek fazla kullanan olduğunu sanmıyorum. Hemen anlatıma geçeceğim, aslında video'lu anlatımda çekmiştim ancak sesim pek iyi çıkmadı ben hem videoda hemde burada anlatacağım.

Anlatım:

1. Adım: Bilgisayarımıza bir USB Bellek takıyoruz,
2. Adım: Bilgisayarım'a tıklıyoruz,
3. Adım: Flash sürücüsünün üzerinde sağ tuş yapıp Özellikler diyoruz,
4. Adım: ReadyBoost sekmesine tıklıyoruz.
Son Adım: Kotamızı sınırsız yapıyoruz ve kayıt ediyoruz.
Unknown

Unknown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.